آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PLC S7 1200 با نرم افزار TIA Portal توسط نمایندگی زیمنس (کاملا رایگان)

>آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PLC S7 1200 با نرم افزار TIA Portal توسط نمایندگی زیمنس (کاملا رایگان)

از سال 2013 میلادی شرکت زیمنس با هدف دسترسی PLC ها به شبکه اترنت صنعتی و پروفی باس، پی ال سی S71200 را طراحی و تولید نمود تا بتواند جایگزین بسیار مناسبی برای پی ال سی S7200 باشد.
از جمله دلایل برتری PLC S7-1200 زیمنس می توان به تعداد مناسب پورت های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال، قیمت بسیار مناسب به نسبت کارایی، پشتیبانی نرم افزاری خوب نمایندگی شرکت زیمنس و کارکرد بسیار ساده و برقراری ارتباط با پروتکل های مختلف شبکه اشاره کرد.
این دلایل کافی بود تا شرکت زیمنس سیماتیک به عنوان نماینده زیمنس در ایران تصمیم بگیرد تا علاوه بر تامین انواع مدل های مختلف این پی ال سی، آموزش برنامه نویسی آن را نیز تهیه کند تا علاقه مندان و استفاده کنندگان از این قطعه اتوماسیون صنعتی بتوانند دانش خود را افزایش داده و از حداکثر قابلیت های این PLC بهره ببرند.
این دوره آموزشی که در 27 قسمت آماده شده و در تهیه آن کارشناسان مجرب نمایندگی زیمنس با دقت کامل نقش داشته اند تا هم مطالب ارائه شده به روز، مفید و جدید باشد و هم بسیار ساده و روان و قابل فهم ارائه شده باشد.
در طی هفته های آتی قسمت های مختلف این آموزش به مرور و کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان و فعالان حوزه اتوماسیون صنعتی و مخصوصا اتوماسیون زیمنس قرار خواهد گرفت. پس با ما همراه باشید.

 

فهرست آموزش پی ال سی S7-1200 زیمنس

 

( می توانید با کلیک روی عنوان هر قسمت وارد صفحه مربوطه شوید )

 

 


***سایت آموزشی پیشنهادی: زیمنس کنترل نمایندگی زیمنس ; آموزش PLC S7-1500 زیمنس